Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 30 maj 2012

När det går för fort.

Mycket på jobbet och renoverande av hus tar ut sin rätt. Många kvällar har jag varit ute och målat på huset. Trött, trött, trött. Så idag bestämde jag att bara inta soffan efter jobbet och där sitter jag än. Har lagat mitt halsband och stickat lite. Sett en bra film och ätit lite kaka.c här kommer pics från min dag. Har varit en tripp hos frissan idag med. Vet inte om det syns på bilderna. Nu ska jag snart inta sängenc. God natt vänner! Kramis


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Det syns på luggen att du klippt dig och det såg jag innan jag läste det.
    Hos mig är der oxå fullt upp. Imorgon jobbar jag ända till 20:00. Idag blev det Freeport, Kungsmässan och på det veckohandling. Sitter gott i fotöljen. Måste maka mig till sängen.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du såg det trots dåliga bilder! Alltid kul med Freeport. Kraam

      Radera