Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

lördag 5 maj 2012

Freeport idag

Idag tog vi oss en tur till Freeport. Riktigt blåsigt och mulet väder.

Märkte att jag inte tog så mycket bilder, mest på min provning.





Denna tycker jag var riktigt läcker.

Väldigt fint broderi på ryggen. Synd att OM alltid ska göra luvor då det är 
broderi på ryggen. Då syns ju inte det fina.

Liebling blouse fanns i flera färger. Har för mig att någon eftersökte en sådan.

Så mycket fint det fanns. Provningsbilder kommer imorgon.

Hade plånboken inte varit tom så hade jag handlat MASSOR!!!
God natt vänner!
Kraaaam Pernilla

2 kommentarer:

  1. Var du duktig och köpte inget på Freeport? På Ikea kan man inte gå ut tomhänt :D
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var jag. Det jag var ute efter fanns inte MEN jag kune handlat mycket. Visar provningsbilder senare idag. Kraaaam

      Radera